GYIK: Gyakran ismételt kérdések
Vásárlással, regisztrációval kapcsolatos kérdések:
1. Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?
Igen, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak.
2. Milyen előnyökkel jár a regisztráció?
· A weboldalunkon történő regisztrációval teljes hozzáférést biztosítunk adataid szerkesztéséhez és korábbi rendeléseidhez. Gyorsan módosíthatod felhasználói adataidat, könnyen kiválaszthatod a szállítási címet,
· Regisztráció előnye, hogy bizalmadat megköszönve, az általad megadott email címre kiküldünk egy 10 %-os kedvezményre jogosító kupont, melyet első vásárlásod alkalmával érvényesíteni tudsz,
· Email címed megadásával a Zyla Közösség aktív tagjává válsz. Közösségünk tagjai első kézből értesülnek a sporttal és egészséges életmóddal kapcsolatos edukatív tartalmainkról, továbbá legújabb termékeinkről és kedvezményes árainkról.
· Kedvenc termékeid listáját gyorsan átböngészheted és bármikor a vásárlói Kosaradba teheted. Nem rabolja az időd, és veszi el a kedved, hogy vágyott termékeid ismét megkeresd.
3. Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?
Igen.
4. Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat, vagy nem tudok bejelentkezni az ügyfélfiókomba?
Mindössze annyit kell tenned, hogy a bejelentkezési oldalon rákattintasz az "ELFELEJTETT JELSZÓ" gombra, és követed a képernyőn megjelenő utasításokat. Pár lépéssel a fiókodhoz új jelszót adhatsz meg.
5. Hogyan regisztrálhatok és kaphatok előnyöket?
Mindössze annyit kell tenned, hogy rákattintasz a fejléc sávban található ember ikonra. A betöltődött felületen kattints a „Belépés” gomb alatt a REGISZTRÁLOK feliratra és töltsd ki a regisztrációs űrlapunkat!
6. Hol tekinthetem meg a regisztrációs adataimat?
A jobb felső menüsorban, a Fiókom menüpontra kattintva.
7. Hogyan adhatom le rendelésemet a weben?
A rendelés menetéről bővebben a weboldalunk alján, a láblécben található Vásárlás menete menüpontban tájékozódhatsz.
Első rendelés esetén arra kérünk, regisztrálj oldalunkon, a Regisztráció gombra kattintva. Így megköszönve bizalmad, máris megajándékozhatunk egy 10%-os kedvezményre jogosító online ajándék kuponnal. Sikeres regisztráció követően írd be a felhasználóneved és jelszavad, majd lépj be az oldalra a Belépés gomb megnyomásával. A biztonság kedvéért ellenőrizd még egyszer az általad megadott címet a Címadatok módosítása részben és ezt követően indulhat a válogatás.
Válaszd ki a megrendelni kívánt termékeket, helyezd be őket kosárba. Ha több termék is tetszik, de úgy érzed azonnal nem tudsz dönteni, a termékeket kedvenceid közé is mentheted. Minden termékünk adatlapján lehetőséged van az általad megrendelni kívánt darabszámot azonnal beállítani. Egyes termékek esetén a számodra megfelelő méretet is könnyedén ki tudod választani. Amennyiben nem vagy biztos benne, hogy az általad választott méret valóban jó lesz-e, hívd segítségül a mérettáblázatainkat. A mérettáblákat a Termékkártyáink jobb oldalán a „Kívánságlistára teszem” gomb alatt helyeztük el, ezzel támogatva, hogy biztosan megfelelő méretet rendelhess. Miután az összes általad kiválasztott és megvásárolni kívánt terméket a vásárlói kosaradba tetted, ellenőrizd még egyszer a képernyő jobb felső részén a Kosár tartalmát. A KOSÁR gombra kattintva ellenőrizheted és szükség esetén módosíthatod rendelésed és ide kattintva leellenőrizheted rendelésed. Amennyiben kedvezményes, vagy ajándék kuponkóddal rendelkezel, amelyet vásárlásod során szeretnél beváltani, azt a Tovább a pénztárhoz gomb megnyomását követően tudod megadni. Utolsó lépésként már csak a Szállítási, fizetési módot kell beállítanod. A megjegyzés rovatba a rendeléssel és/ vagy szállítással kapcsolatos általad szükségesnek és fontosnak ítélt egyéb információkat, oszthatod meg velünk.
Rendelésed végösszege minden esetben tartalmazza a szállítási költséget, és amennyiben kupon kódot is adtál meg, abban az esetben magába foglalja a kedvezmény mértékét is.
Rendelésed leadását és a sikeres fizetést követően, ha a "Köszönjük megrendelésed" üzenet jelenik meg a web felületén, akkor Neked semmi teendőd nincs már. Mi pedig rendelésed feldolgozását meg is kezdjük, amelynek státuszáról, rendszerüzeneteinken keresztül folyamatosan értesítünk.
8. Milyen módon tudok keresni a webáruházban?
Oldalunkon számos keresési funkció közül választhatsz. Ha már ismered a termék cikkszámát vagy megnevezését, akkor bármelyik oldalról elérhető a jobb felső sarokban található Keresés gomb. Amennyiben itt pontosan megadod a cikkszámot, vagy megnevezést oldalunk máris az általad keresett termékhez vezet. Ezen kívül lehetőséged van márkákra, alkategóriákra és árakra bontva szűrni.
9. Hogyan tudom megnézni a megrendeléseimet?
Fiókom -> Korábbi rendeléseim menüpont alatt, vagy a visszaigazoló e-mailben található link segítségével.
10. A látott árak bruttó árak?
Igen, áraink minden esetben Bruttó eladási árak.
11. Tudtok segíteni a termékválasztásban?
Nagyon szívesen állunk rendelkezésedre a teljes webshop kínálatunk tekintetében. Bátran vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben az ugyfelszolgalat@zyla.hu e-mail címen, vagy telefonos elérhetőségünk valamelyikén a +36 70 905 8239 -es, vagy a +36 20 255 5436 -os telefonszámon.
Minden felmerülő kérdésedre örömmel válaszolunk. Ezen felül figyelmedbe ajánljuk blog bejegyzéseinket, amelyeket a zyla hírek és blogrovatunkban lelhetsz meg. Számos érdekes és hasznos információt osztunk meg felületünkön az egészséges életmóddal kapcsolatban.
12. Hol találok információt azokról a termékekről, melyek éppen nincsenek készleten?
Az éppen nem elérhető termékekről bővebb információkat szerezhettek az ugyfelszolgalat@zyla.hu e-mail címen, esetleg telefonon a +36 70 905 8239 -es, vagy a +36 20 255 5436 -os telefonszámon. Emellett az adott termék oldalán feliratkozhattok az email címetek megadásával, hogy jelzést kapjatok, amennyiben a termék újra elérhető.
13. Hol tudom a hírlevél fel- és leiratkozásomat intézni?
A Fiókom – Hírlevelek menüpontban gyorsan és könnyedén megváltoztathatod korábbi beállításaidat.
14. Cégnévre is kérhetek számlát?
Természetesen. Ezt egyszerűen megteheted. Mindössze annyi a dolgod, hogy a rendelésed leadásakor a cím hozzáadásánál bejelölöd a "Cégként vásárolok" négyzetet.
Felhívjuk figyelmedet, hogy 2020. július 1-jétől az adószám feltüntetése minden esetben kötelező céges vásárlás esetén. Kérjük, hogy a rendelésed leadásakor ne feledkezz meg róla és a pontos adószámot add meg számunkra.
15. Mi történik abban az esetben, ha nem kaptam visszaigazoló levelet?
Amennyiben úgy tűnik, hogy az általad megadott e-mail címre nem érkezett rendelés visszaigazoló e-mail, kérjük, hogy ellenőrizd a "Promóciók" és a "Spam" mappád. Néha előfordul, hogy a visszaigazoló levelek oda kerülnek. Abban az esetben, ha így történt, akkor légy szíves helyezd át a „BEJÖVŐ” mappádba a visszaigazoló emailt- így a jövőben már oda kerülnek továbbításra a rendelés visszaigazoló levelek.
Amennyiben a "Promóciók" és "Spam" mappában sem található visszaigazoló levelünk, kérjük, hogy jelezd nekünk az ugyfelszolgalat@zyla.hu e-mail címen és rendelésed státuszának gyorsan utána nézünk és visszajelzünk.
16. Miért kell kifizetnem a szállítás, a csomagolást és munkadíjat, ha nem vettem át a csomagot?
A megrendelésed leadásakor automatikusan elfogadja a zyla Webáruház Általános Szerződési Feltételeket, ezzel pedig fizetéssel járó kötelezettséged keletkezik. A rendelés átvételének megtagadásakor a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján létrejött, a távollévők közötti szerződést megszegi, amely által webáruházunknak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos követelésünk. A fent említett Kormányrendelet alapján az elállási jog kizárólag a csomag átvételekor lép életbe, amely az átvétel napjától számított 14 naptári napig indoklás nélkül érvényesíthető. Az elállási jogról és az át nem vett csomag jogkövetkezményéről bővebben az ÁSZF menüpontban olvashatsz. A fentiek figyelembevételét és szíves megértésedet ez úton is köszönjük szépen!
17. Személyesen hol tudok vásárolni?
Jelenleg kizárólag online várunk benneteket, termékeink folyamatosan bővülő széles kínálatával.
18. Hogyan kell eljárni a megvásárolt áru visszaküldése esetében?
· Az áru visszaküldésére 14 nap áll rendelkezésére, amelynek indoklása nem kötelező. nélkül. Azonban amennyiben indoklás megjelölésével kéritek a cserét, illetve teszitek a vissza küldést, azzal nagyban segítitek munkánkat. Visszajelzéseitek segítségével tudjuk folyamatosan fejleszteni webáruházunk működését és folyamatainkat. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a legjobb felhasználói és megrendelői élményben legyen részetek.
· Az áru visszaküldésének elfogadásához szükséges a vásárlási bizonylat és az Elállási nyilatkozat kitöltése. Kérjük, hogy ezt vedd figyelembe!
· Az áru visszavétele kizárólag eredeti csomagolásban, illetve használat mentes állapotban áll módunkban.
· Kérjük, hogy pontosan kitöltött és aláírt Elállási nyilatkozatot scannelt formában juttasd el hozzánk.
Ezzel kapcsolatos bővebb információkat az alábbi linken olvashatsz: https://www.zyla.hu/termekvisszakuldes-es-csere-57
19. Hogyan tudom visszaküldeni az árut?
· A visszaküldés menetével kapcsolatban részletesen információkat az alábbi linkre kattintva találsz: https://www.zyla.hu/termekvisszakuldes-es-csere-57
· A zyla oldalán egészen nyugodtan leadhatod rendelésed! Webshopunk minden termékére teljes körű visszavásárlási lehetőséget biztosít vásárlói számára. Amennyiben a rendelésed átvételétől számítva nem telt el 14 naptári nap, abban az esetben élhetsz a törvény által biztosított elállási jogoddal. Ez azt jelenti, hogy indoklás nélkül visszaküldheted nekünk az általad rendelt terméket.
20. Milyen teendőim vannak az áru visszaküldés esetén?
· Kérlek visszaküldés során tüntesd fel a NEVED, RENDELÉSED SZÁMÁT, és a MODOVERO KFT. NEVÉT.
· Az elállási nyilatkozatot kérlek, pontosan kitöltve, aláírva és bescannelve juttasd el számunkra ugyfelszolgalat@zyla.hu, illetve helyezd el a csomagban is.
· ITT TALÁLOD a linket
· Az e-mailben érkezett számlát nem szükséges a csomagba tenned.
21. Mennyi ideig tart a pénzem visszatérítése?
· A visszatérítés az visszaküldött termék beérkezést követően 3 munkanapon belül történik. Addig is szíves türelmedet kérjük.
22. Karácsony utáni visszaküldés
· Áru cseréje vagy visszaküldése Karácsony és az Ünnepek után is lehetséges. Ha nem megfelelő ajándék vagy nem passzol a méret, abban az esetben orvosoljuk a problémát. Célunk, hogy minden kedves vásárlónk elégedett legyen.
· Az áru cseréje vagy visszaküldése kapcsán az alábbi linken további információkat találsz: https://www.zyla.hu/termekvisszakuldes-es-csere-57
· Illetve vedd fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@zyla.hu e-mail címen, készséggel fogadjuk megkeresésedet.
Szállítással kapcsolatos kérdések:
1. Milyen szállítási módot választhatok?
A termékeink rendelésekor kiválaszthatod, hogy csomagod csomagpontra vagy házhoz szállítással szeretnéd kérni. Házhozszállítás lehetőségét a DPD , az Expres One és a Magyar Posta MPL futárszolgálata biztosítja. Csomagpontra történő rendelés esetén FOXPOST- PACKETA és a DPD csomagpontjai között válogathatsz kedvedre.
2. Hogyan kaphatok ingyenes szállítást?
Amennyiben a rendelésed értéke eléri vagy meghaladja a 35 000 Ft-ot, abban az eseten a kiszállítás díját átvállaljuk. A díjmentes kiszállításra a DPD, az Express One, FOXPOST-PACKETA futárszolgálat választása esetén van lehetőség.
3. Mennyibe kerül az utánvét költsége?
Az utánvét összege minden esetben 450 Ft
4. Részletesebb leírást a szállítással kapcsolatban hol találok?
További információt a láblécben található Fizetés, szállítás menüpontban találsz. Ha ott sem kapsz választ a felmerülő kérdéseidre, akkor nyugodtan keress minket bizalommal az ügyfélszolgálati elérhetőségünk valamelyikén, vagy az ugyfelszolgalat@zyla.hu e-mail címen, esetleg telefonon a +36 70 905 8239 -es, vagy a +36 20 255 5436 -os telefonszámon.
Fizetéssel kapcsolatos kérdések:
1. Hogyan fizethetem a rendelésem?
A webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
· Gyorsan és biztonságosan fizethetsz bankkártyával. A vásárlás a Barion rendszerén keresztül történik. A Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron kártyákat fogadjuk el. A fizetés során megadott kártyaadataid biztonságban vannak.
· Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot. Ennek költsége 450 Ft.