Barion Pixel

Kedves Vásárlónk!

Weboldalunk sütiket használ.

Weboldalunk használatával jóváhagyhatja azokat, a sütikkel kapcsolatos irányelv értelmében.

A sütik lényegesek a platformunk működéséhez. Fő feladatuk, hogy megkönnyítsék és hatékonyabbá tegyék a böngészési élményt, javítsák szolgáltatásainkat és magát a platformot. Ezen kívül a sütihasználat segítségével célzott hirdetéseket tudunk megjeleníteni, amikor harmadik felek weboldalaira és alkalmazásaira látogat.

 A preferenciái szerint tudja a süti engedélyezést állítani, vagy éppen letiltani. Ez alól kivételt képeznek azok, amelyek feltétlenül szükségesek a platform működéséhez. Egyes sütik letiltása befolyásolhatja a platformmal kapcsolatos élményt és annak működését.

GYIK: Gyakran ismételt kérdések

Vásárlással, regisztrációval kapcsolatos kérdések:

1.      Ha nem vagyok regisztrált felhasználó, akkor is tudok vásárolni?
Igen, a regisztráció nem feltétele a vásárlásnak.

2.     Milyen előnyökkel jár a regisztráció?

·        A weboldalunkon történő regisztrációval teljes hozzáférést biztosítunk adataid szerkesztéséhez és korábbi rendeléseidhez. Gyorsan módosíthatod felhasználói adataidat, könnyen kiválaszthatod a szállítási címet,

·        Regisztráció előnye, hogy bizalmadat megköszönve, az általad megadott email címre kiküldünk egy 10 %-os kedvezményre jogosító kupont, melyet első vásárlásod alkalmával érvényesíteni tudsz,

·        Email címed megadásával a Zyla Közösség aktív tagjává válsz. Közösségünk tagjai első kézből értesülnek a sporttal és egészséges életmóddal kapcsolatos edukatív tartalmainkról, továbbá legújabb termékeinkről és kedvezményes árainkról.

·        Kedvenc termékeid listáját gyorsan átböngészheted és bármikor a vásárlói Kosaradba teheted. Nem rabolja az időd, és veszi el a kedved, hogy vágyott termékeid ismét megkeresd.

3.     Regisztráció után máris beléphetek a megadott adataimmal?
Igen.

4.    Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat, vagy nem tudok bejelentkezni az ügyfélfiókomba?

Mindössze annyit kell tenned, hogy a bejelentkezési oldalon rákattintasz az "ELFELEJTETT JELSZÓ" gombra, és követed a képernyőn megjelenő utasításokat. Pár lépéssel a fiókodhoz új jelszót adhatsz meg.

5.     Hogyan regisztrálhatok és kaphatok előnyöket?

Mindössze annyit kell tenned, hogy rákattintasz a fejléc sávban található ember ikonra. A betöltődött felületen kattints a „Belépés” gomb alatt a REGISZTRÁLOK feliratra és töltsd ki a regisztrációs űrlapunkat!

6.    Hol tekinthetem meg a regisztrációs adataimat?

A jobb felső menüsorban, a Fiókom menüpontra kattintva.

7.    Hogyan adhatom le rendelésemet a weben?

A rendelés menetéről bővebben a weboldalunk alján, a láblécben található Vásárlás menete menüpontban tájékozódhatsz.

Első rendelés esetén arra kérünk, regisztrálj oldalunkon, a Regisztráció gombra kattintva. Így megköszönve bizalmad, máris megajándékozhatunk egy 10%-os kedvezményre jogosító online ajándék kuponnal. Sikeres regisztráció követően írd be a felhasználóneved és jelszavad, majd lépj be az oldalra a Belépés gomb megnyomásával. A biztonság kedvéért ellenőrizd még egyszer az általad megadott címet a Címadatok módosítása részben és ezt követően indulhat a válogatás.
Válaszd ki a megrendelni kívánt termékeket, helyezd be őket kosárba. Ha több termék is tetszik, de úgy érzed azonnal nem tudsz dönteni, a termékeket kedvenceid közé is mentheted. Minden termékünk adatlapján lehetőséged van az általad megrendelni kívánt darabszámot azonnal beállítani. Egyes termékek esetén a számodra megfelelő méretet is könnyedén ki tudod választani. Amennyiben nem vagy biztos benne, hogy az általad választott méret valóban jó lesz-e, hívd segítségül a mérettáblázatainkat. A mérettáblákat a Termékkártyáink jobb oldalán a „Kívánságlistára teszem” gomb alatt helyeztük el, ezzel támogatva, hogy biztosan megfelelő méretet rendelhess. Miután az összes általad kiválasztott és megvásárolni kívánt terméket a vásárlói kosaradba tetted, ellenőrizd még egyszer a képernyő jobb felső részén a Kosár tartalmát. A KOSÁR gombra kattintva ellenőrizheted és szükség esetén módosíthatod rendelésed és ide kattintva leellenőrizheted rendelésed. Amennyiben kedvezményes, vagy ajándék kuponkóddal rendelkezel, amelyet vásárlásod során szeretnél beváltani, azt a Tovább a pénztárhoz gomb megnyomását követően tudod megadni. Utolsó lépésként már csak a Szállítási, fizetési módot kell beállítanod. A megjegyzés rovatba a rendeléssel és/ vagy szállítással kapcsolatos általad szükségesnek és fontosnak ítélt egyéb információkat, oszthatod meg velünk. 

Rendelésed végösszege minden esetben tartalmazza a szállítási költséget, és amennyiben kupon kódot is adtál meg, abban az esetben magába foglalja a kedvezmény mértékét is.

Rendelésed leadását és a sikeres fizetést követően, ha a "Köszönjük megrendelésed" üzenet jelenik meg a web felületén, akkor Neked semmi teendőd nincs már. Mi pedig rendelésed feldolgozását meg is kezdjük, amelynek státuszáról, rendszerüzeneteinken keresztül folyamatosan értesítünk.

8.    Milyen módon tudok keresni a webáruházban?
Oldalunkon számos keresési funkció közül választhatsz. Ha már ismered a termék cikkszámát vagy megnevezését, akkor bármelyik oldalról elérhető a jobb felső sarokban található Keresés gomb.  Amennyiben itt pontosan megadod a cikkszámot, vagy megnevezést oldalunk máris az általad keresett termékhez vezet.  Ezen kívül lehetőséged van márkákra, alkategóriákra és árakra bontva szűrni.

9.   Hogyan tudom megnézni a megrendeléseimet?
Fiókom -> Korábbi rendeléseim menüpont alatt, vagy a visszaigazoló e-mailben található link segítségével.

10.  A látott árak bruttó árak?
Igen, áraink minden esetben Bruttó eladási árak.

11.  Tudtok segíteni a termékválasztásban?

Nagyon szívesen állunk rendelkezésedre a teljes webshop kínálatunk tekintetében. Bátran vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben az ugyfelszolgalat@zyla.hu e-mail címen, vagy telefonos elérhetőségünk valamelyikén a +36 70 905 8239 -es, vagy a +36 20 255 5436 -os telefonszámon.

Minden felmerülő kérdésedre örömmel válaszolunk. Ezen felül figyelmedbe ajánljuk blog bejegyzéseinket, amelyeket a zyla hírek és blogrovatunkban lelhetsz meg.  Számos érdekes és hasznos információt osztunk meg felületünkön az egészséges életmóddal kapcsolatban.

12.  Hol találok információt azokról a termékekről, melyek éppen nincsenek készleten?

Az éppen nem elérhető termékekről bővebb információkat szerezhettek az ugyfelszolgalat@zyla.hu e-mail címen, esetleg telefonon a +36 70 905 8239 -es, vagy a +36 20 255 5436 -os telefonszámon. Emellett az adott termék oldalán feliratkozhattok az email címetek megadásával, hogy jelzést kapjatok, amennyiben a termék újra elérhető.

13.  Hol tudom a hírlevél fel- és leiratkozásomat intézni?

A Fiókom – Hírlevelek menüpontban gyorsan és könnyedén megváltoztathatod korábbi beállításaidat.

14. Cégnévre is kérhetek számlát?

Természetesen. Ezt egyszerűen megteheted. Mindössze annyi a dolgod, hogy a rendelésed leadásakor a cím hozzáadásánál bejelölöd a "Cégként vásárolok" négyzetet.
Felhívjuk figyelmedet, hogy 2020. július 1-jétől az adószám feltüntetése minden esetben kötelező céges vásárlás esetén. Kérjük, hogy a rendelésed leadásakor ne feledkezz meg róla és a pontos adószámot add meg számunkra.

15.  Mi történik abban az esetben, ha nem kaptam visszaigazoló levelet?

Amennyiben úgy tűnik, hogy az általad megadott e-mail címre nem érkezett rendelés visszaigazoló e-mail, kérjük, hogy ellenőrizd a "Promóciók" és a "Spam" mappád. Néha előfordul, hogy a visszaigazoló levelek oda kerülnek. Abban az esetben, ha így történt, akkor légy szíves helyezd át a „BEJÖVŐ” mappádba a visszaigazoló emailt- így a jövőben már oda kerülnek továbbításra a rendelés visszaigazoló levelek.

Amennyiben a "Promóciók" és "Spam" mappában sem található visszaigazoló levelünk, kérjük, hogy jelezd nekünk az ugyfelszolgalat@zyla.hu e-mail címen és rendelésed státuszának gyorsan utána nézünk és visszajelzünk.

16.  Miért kell kifizetnem a szállítás, a csomagolást és munkadíjat, ha nem vettem át a csomagot?

A megrendelésed leadásakor automatikusan elfogadja a zyla Webáruház Általános Szerződési Feltételeketezzel pedig fizetéssel járó kötelezettséged keletkezik. A rendelés átvételének megtagadásakor a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján létrejött, a távollévők közötti szerződést megszegi, amely által webáruházunknak kára keletkezik, melynek megtérítése jogos követelésünk. A fent említett Kormányrendelet alapján az elállási jog kizárólag a csomag átvételekor lép életbe, amely az átvétel napjától számított 14 naptári napig indoklás nélkül érvényesíthető. Az elállási jogról és az át nem vett csomag jogkövetkezményéről bővebben az ÁSZF menüpontban olvashatsz. A fentiek figyelembevételét és szíves megértésedet ez úton is köszönjük szépen!

17.  Személyesen hol tudok vásárolni?

Jelenleg kizárólag online várunk benneteket, termékeink folyamatosan bővülő széles kínálatával.

18.  Hogyan kell eljárni a megvásárolt áru visszaküldése esetében?

·   Az áru visszaküldésére 14 nap áll rendelkezésére, amelynek indoklása nem kötelező. nélkül. Azonban amennyiben indoklás megjelölésével kéritek a cserét, illetve teszitek a vissza küldést, azzal nagyban segítitek munkánkat. Visszajelzéseitek segítségével tudjuk folyamatosan fejleszteni webáruházunk működését és folyamatainkat. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy a legjobb felhasználói és megrendelői élményben legyen részetek.

·     Az áru visszaküldésének elfogadásához szükséges a vásárlási bizonylat és az Elállási nyilatkozat kitöltése. Kérjük, hogy ezt vedd figyelembe!

·     Az áru visszavétele kizárólag eredeti csomagolásban, illetve használat mentes állapotban áll módunkban.

·     Kérjük, hogy pontosan kitöltött és aláírt Elállási nyilatkozatot scannelt formában juttasd el hozzánk.

Ezzel kapcsolatos bővebb információkat az alábbi linken olvashatsz: https://www.zyla.hu/termekvisszakuldes-es-csere-57

19Hogyan tudom visszaküldeni az árut?

·     A visszaküldés menetével kapcsolatban részletesen információkat az alábbi linkre kattintva találsz: https://www.zyla.hu/termekvisszakuldes-es-csere-57

·     A zyla oldalán egészen nyugodtan leadhatod rendelésed! Webshopunk minden termékére teljes körű visszavásárlási lehetőséget biztosít vásárlói számára. Amennyiben a rendelésed átvételétől számítva nem telt el 14 naptári nap, abban az esetben élhetsz a törvény által biztosított elállási jogoddal. Ez azt jelenti, hogy indoklás nélkül visszaküldheted nekünk az általad  rendelt terméket.

20.  Milyen teendőim vannak az áru visszaküldés esetén?

·        Kérlek visszaküldés során tüntesd fel a NEVED,  RENDELÉSED SZÁMÁT, és a MODOVERO KFT. NEVÉT.

·        Az elállási nyilatkozatot kérlek, pontosan kitöltve, aláírva és bescannelve juttasd el számunkra ugyfelszolgalat@zyla.hu, illetve helyezd el a csomagban is.

·        ITT TALÁLOD a linket

·        Az e-mailben érkezett számlát nem szükséges a csomagba tenned.

21. Mennyi ideig tart a pénzem visszatérítése?

·        A visszatérítés az visszaküldött termék beérkezést követően 3 munkanapon belül történik. Addig is szíves türelmedet kérjük.

22. Karácsony utáni visszaküldés

·        Áru cseréje vagy visszaküldése Karácsony és az Ünnepek után is lehetséges. Ha nem megfelelő ajándék vagy nem passzol a méret, abban az esetben orvosoljuk a problémát. Célunk, hogy minden kedves vásárlónk elégedett legyen.

·        Az áru cseréje vagy visszaküldése kapcsán az alábbi linken további információkat találsz: https://www.zyla.hu/termekvisszakuldes-es-csere-57

·        Illetve vedd fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@zyla.hu e-mail címen, készséggel fogadjuk megkeresésedet.

Szállítással kapcsolatos kérdések:

1.      Milyen szállítási módot választhatok?
A termékeink rendelésekor kiválaszthatod, hogy csomagod csomagpontra vagy házhoz szállítással szeretnéd kérni. Házhozszállítás lehetőségét a  DPD , az Expres One és a Magyar Posta MPL futárszolgálata biztosítja. Csomagpontra történő rendelés esetén FOXPOST- PACKETA és a DPD csomagpontjai között válogathatsz kedvedre.

2.     Hogyan kaphatok ingyenes szállítást?

Amennyiben a rendelésed értéke eléri vagy meghaladja a 35 000 Ft-ot, abban az eseten a kiszállítás díját átvállaljuk. A díjmentes kiszállításra a DPD, az Express One, FOXPOST-PACKETA futárszolgálat választása esetén van lehetőség.

3.     Mennyibe kerül az utánvét költsége?

Az utánvét összege minden esetben 450 Ft

4.    Részletesebb leírást a szállítással kapcsolatban hol találok?

További információt a láblécben található Fizetés, szállítás menüpontban találsz. Ha ott sem kapsz választ a felmerülő kérdéseidre, akkor nyugodtan keress minket bizalommal az ügyfélszolgálati elérhetőségünk valamelyikén, vagy az ugyfelszolgalat@zyla.hu e-mail címen, esetleg telefonon a +36 70 905 8239 -es, vagy a +36 20 255 5436 -os telefonszámon.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések:

1.      Hogyan fizethetem a rendelésem?

A webáruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

· Gyorsan és biztonságosan fizethetsz bankkártyával. A vásárlás a Barion rendszerén keresztül történik. A Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron kártyákat fogadjuk el. A fizetés során megadott kártyaadataid biztonságban vannak.

· Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot. Ennek költsége 450 Ft.